New shoes


Köpte nya skor idag, eftersom mina gamla streetskor med oranga skorsnören föll ihop och hade superstora hål i sulan så att jag blev blöt om fötterna jämt. Det sorgliga är att jag haft dessa skor i 3år, de var mitt bästa köp någonsin och jag hade på mig dem när jag träffade min pojkvän för första gången - och han hade likadana skor då, höhööh. Men de har varit med om mycket, så känns surt att slänga dem :(  Men här är de nya höstskorna jag köpte:


Ursäkta mobilbilderna.

Förövrigt gick jag och la mig 21 igår. höhö, efter jobbat 10 timmar dagen innan så var jag rätt död. Ändå har jag bara jobbat 4 dagar i sträck nu, men att sova ca 5 timmar per natt och jobbar 8-10 timmar tar rätt mycket på krafterna - faktiskt. Speciellt med mitt stressande jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0