Pure Active

SHOPPING. 

Införskaffade mig faktiskt mer (bodyscrub och hårinpackning) men orkade inte ta kort på det på något sätt.
Men kan säga att denna PureActive Deep cleansing scrub verkar fungera riktigt bra faktiskt. Min hy börjar se finare ut än den gjort på länge! =)



Um.. sen var det de där med dålig uppdatering. 
Det som hänt det senaste:

*  Jag och min pojkvän har det bättre än någonsin, trots att han åker ifrån mig snart och är borta i nästan en vecka, men vi klarar oss super! =)

* Min mage är som den är. inte helt okej men inte helt dålig heller. Slår vad om att allt är bra efter helgen, det jobbiga är att jag ska jobba i helgen och då vill man gärna känna sig 100% okej.

Har det litet jobbigt just nu. Men kommer börja blogga normalt igen såfort allt är helt normalt igen! =) Och det lär det vara efter helgen som sagt. Men kanske tidigare med förhoppningsvis ! Imorgon ska hela min familj + kusiner och pojkvän springa blodomloppet i allafall - tradition i min familj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0