Vätterfesten 2010

Jag har en fantastisk gullig mor som köper Samarin till mig när jag inte mår så bra. Det funkade - men tyvär har tydligen Samarin biverkningar med, så istället för illamående ur munnen så "spyr" man ur annat hål. haha. Fräscht det lät. Men som jag sagt tidigare, denna vecka är förskräcklig. Men ska kolla upp min mage som aldrig verkar vara okej. Så då hoppas jag på att slippa allt. 

Imorgon börjar något som kallas JönköpingsFesten i stan. Innan hette det Vätterfesten, ingen aning om varför de böt det, men man får ju hoppas att det är lika trevligt där iaf. Tyvär kan jag inte gå dit för jag jobbar hela helgen, men trots allt kan jag ju bjuda på bilder då jag jobbade som fotograf på Vätterfesten förra året! =)









Kommentarer
Postat av: Mikaela

SV: Haha. Jag fick en förklaring till varför vissa får sina skattepengar senare. De som får runt midsommar har redan registrerat sitt kontonummer hos skatteverket. Vi som får på en avi har inte våra kontonummer registrerade och därför kommer de senare ;D

2011-08-18 @ 21:02:54
URL: http://mikaelaljungberg.blogg.se/
Postat av: Matilda

Så roligt det såg ut =)

2011-08-19 @ 11:53:09
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0