Årsresume 2011

Känns som detta året har gått väldigt snabbt, känns inte som jag hunnit med mycket. Och ändå har jag hunnit få 3 olika jobb, tagit studenten och gått på Bal. Detta måste ändå varit ett av de viktigaste året i en människas liv. För mig var det dock det stressigaste året i mitt liv.

Januari 2011:



Januari började med en skum Nyårsafton. Jag var helt besatt av min kamera, fixade håret skumt och fick fira nyår precis som jag ville. Hälften med släkt och familj och hälften med pojkvännen. Ändå blev nyårsafton rätt skum, men det är ändå ett trevligt minne :-)



Det var tillräckligt med snö så det räckte den vintern i allafall. Nästan så man tycker att den vintern kunde dela med sig till årets vinter. 



Såfort min sista termin på gymnasiet började så stack jag och min kompis Matilda ofta in i fotostudion och tog en massa bilder. Till vad..? Ingenting egentligen, det var bara himla kul!


Jag gick FRIVILLIGT för första gången i mitt liv och fixade ögonbrynen. haha. 



Gjorde en himla cool RnB-affisch med Matilda som modell och tog själv himla mycket egobilder för jag kände mig snygg. Bilden till vänster använde jag i affischen. 

Februari:



Brorsan skaffade himla gullig hundvalp som jag fick gå ut och gå med rätt ofta. Den stannade dock hela tiden och såg ut som på bilden för den ville inte gå så långt som jag ville. 



Fick en riktigt stor och gullig nalle på Alla hjärtans dag av pojkvännen. Den sitter fortfarande och täcker upp hela min fåtölj, men söt är den :-)



Började träna på håruppsättningar till Balen. Det gick.. inget vidare. Men ville iaf försöka så jag slapp lägga pengar på det. 

Mars:



Blev helt plötsligt riktigt nyttig och åt knappt något socker alls (möjligtvis på lördagar). Sockerflingorna försvann och in kom fullkornsflingor med massor av frukt. 



Kärleken blev starkare, precis som mitt intresse för fotograferingen. Och fick fullt av nya knäppa ideer. som jag tyvär inte alltid hann med. 

April:



Jackan åkte av för första gången och jag klädde mig som en gravid kvinna. Men gud va jag älskar det linnet, tror jag ska använda det i sommar igen, - bara för det är så jäkla bekvämt!



Fotade vår..





Och fick en himla vacker ros av pojkvännen som jag fotade. Blev riktigt nöjd med bilderna faktiskt. 



Var ofta ute med brorsans hund denna månaden med. 

Maj: 



Månaden började med Majbrasa. Blev riktigt fascinerad då jag aldrig tidigare sätt en så stor brasa. Ska självklart dit iår igen. 



Pojkvännen fyllde år. Ena dagen firade vi honom och han fick presenter. Och dagen efter bjöd jag honom på lunch, glass och sen gick vi på filmen Thor i 3D. Mycket lyckad dag. 



Klippte och slingade håret i väntan på den stora dagen. 



Sen kom dagen jag hade väntat på hela året. Baldagen. 
Mitt hår + smink tog nog 2 timmar att fixa. Och för mig att få bort nervositeten tog det enda tills pojkvännen kom. all nervositet försvann när han kom. Det var inte förrän jag steg ur bilen som jag blev himla orolig att jag skulle snubbla på klänningen då den var rätt lång så jag lätt trampade på den. Ett riktigt minne för livet och jag är så glad över alla bilder jag har för att minnas dagen. 







Juni - December tar jag en annan dag så det inte blir för mycket =)



Kommentarer
Postat av: Matilda

Du har haft ett underbart år =)

2011-12-29 @ 01:02:55
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0