Fjärde Advent

Det känns lite overkligt att julen redan är här om bara några dagar. Det är redan Fjärde advent! Idag var första dagen jag inte sov när föräldrarna tände adventsljusen, hehe. 

Det märks i allafall att julen är påväg. Föräldrarna blir stressade och mer lättirriterade och mitt rum förvandlas till typ ett förråd som crosstrainer och fåglar ska hamna i så jag knappt kan komma in i rummet vid jul - bara för att vi ska kunna äta allesammans i vardagsrummet. Jag gillar julen, men den har verkligen sina nackdelar, tyvär. 

Ska börja storstäda rummet nu, för min mamma vill att det inte ska vara så stökigt när fåglarna ska upp hit, för de stökar ju ner med. ;)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Glad fjärde advent älskling <3

2011-12-19 @ 01:32:42
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0