Julgranen

Nu är julgranen klädd i allafall, även om jag fick göra det själv för föräldrarna är upptagna och mina andra familjemedlemmar är så tråkiga.. Nästan så jag börjar längta tills jag skaffar egna barn som verkligen ser fram emot att klä granen med mig.. Världen börjar förlora Julkänslan, även om jag själv inte är en höjdare av julen så måste man ju ändå göra det bästa av det och inte vara så jäkla tråkig :-)

ska åka och köpa glitter imorgon eller övermorgon i allafall, för det kändes som granen blev lite för lättklädd xD

Ska även ta hand om mig själv imorgon och städa klart rummet så allt är fint till julafton. Funderar även på att noppra ögonbrynen någonstans om jag hinner. Jag är ju sämst på att göra det själv och det var.. ett halvår sen nu :$

Kommentarer
Postat av: Matilda

Åh så fin den blev =) Så duktig du är..

2011-12-22 @ 01:16:56
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0