Julklappar

Min julafton var mysigt. Med mycket julmat och knappt något godis alls. Vi firade först hemma hos mig där det var stort julbord, Kalle Anka och julklapps utdelning. Senare åkte jag och min pojkvän hem till honom och firade med hans familj. 

Jag fick Ett gosedjur (av pojkvännens 7åriga systerson), Lampan på bilden under (som egentligen är endast röd), handdukar, två vattenkokare (en mini och en stor), pengar, wienernougat, en Bluetooth, halsband, två armband, fotoram, bestick, parfym, halsband och min Juloutfit. Tror det var allt. Orkade dock inte ta kort på allt. 




Halsbandet och parfymen här under fick jag av pojkvännen :)





Och här är presenten som låg i detta paketet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0