Julmarknad

Var på Julmarknaden här i området igår.
Det är en tradition att gå dit och kolla läget och köpa Mintkyssar, Det händer dock inte så mycket därnere - som de flesta andra julmarknader. Synd bara att det inte var snö iår. Jag bevisade för pojkvännen att jag lätt vinner på chokladhjulet (vann en marabou mjölk choklad) däremot, även om jag inte kan äta så mycket choklad längre. 

Efter julmarknaden gick vi iaf hem och käkade gröt, tittade på film och spelade Nintendo. Sen sov pojkvännen över här (min enda lediga natt ju) och han stack för en liten stund sen nu. Så superfin helg har jag haft. Och längtar tills julafton, för det blir första riktiga julafton jag firar med pojkvännen. Efter varit ihop i 2 och 1/2år så tycker jag det var på tiden! 

Hoppas ni har det bra! :)


Luciatåget :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0