Mat, träning och jobbsnack

Jag har typ blivit besatt av köttfärssås den senaste tiden, Min pojkvän med.
Lärde honom hur man lagade för ett par veckor sen och sedan dess har han ofta velat laga det, vilket ha fått mig att tycka det är rätt kul med att hälla i lite allt möjligt och se sen hur gott det blir. 

På bilderna här ser det dock ut som jag endast heller i Purjölök och att köttfärssåsen sen är färdig. Men jag har i Purjolök, krossade tomater, grönsaksbuljong och massa kryddor. Ibland har jag i mer grönsaker med, men inte idag. 





Mums! =)

Kom nyss hem från träningen med. Körde halvtimmes kondition och sen styrka efter. 
Känner att jag är rätt lat för att träna nu det senaste. Men kanske inte så konstigt för jag går/cyklar ändå ca5km om dagen med 300tidningar bakom mig, och det ger rätt bra träning. Men idag kände jag att jag ville träna igen. Vad ledig från jobbet igår och är ledig nästa söndag igen (jobbar julafton), men då är jag ledig två nätter för en gångs skull, så det blir superhärligt :-) Det är rätt jobbigt att jobba natt, för mig iaf. alla klarar ju inte det. Men jag har supersvårt att sova när jag ska jobba. Hela huset är vaken när jag går och lägger mig och min magkatarr ogillar att gå upp mitt i natten. Sov 30min häromnatten, det .. mådde jag inte så bra av faktiskt. Med tanke på att jag hade sovit dåligt hela veckan med. Riktigt skumt. 

Och imorgon ska jag på anställnigsinvetvju, wie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0