Nymfparakiter

Nu står fåglarna här i mit rum i allafall. Just nu väsnas de en hel del och de började göra det när jag ringde till min chef så hon sa "Vad är det för fåglar du har i bakgrunden egentligen?!", tydligen hörde hon knappt vad jag sa. 

Mitt ena öga har konstigt nog börjat svida och klia nu, riktigt irriterande. min mamma tror att det kanske har med fåglarna att göra eller att jag kliar mig i ögat med smutsiga händer/handskar när jag jobbar, inte jätte smart kanske, men vad ska man göra när det klias och man inte är i närheten av en vattenkran så man kan tvätta bort skiten?

Jobbet som jag var på jobbintervju hos ska ringa idag med, så får väl se om jag har ett nytt jobb till nästa år. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0