2011-12-09

Det är inte så kul att blogga längre, haha. Det händer inte så mycket just nu. Julen närmar sig och jag har köpt hälften av julklapparna. 

Jag jobbar fortfarande natt och blir antingen snögubbe eller dygnsur nu när jag kommer hem. 

Planeringar inför framtiden har börjat och det kanske blir att jag flyttar snabbare än jag tror, och inte någonstans i småland utan till ett helt annat landskap. Men inget planerat än, det beror lite på hur jag lyckas med jobb och var pojkvännen vill plugga. 

Har shoppat en del det senaste, haha. Tyvär inte klänningen/tunikan under. Den fanns bara i XS och jag tyckte mina bröst inte fick plats då (haha), så jag köpte inte den, :(  Men sjukt snygg va den. 


Gissa vem som har namnsdag idag btw? ;)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Synd att tröjan inte fanns i en storlek större. Du passade jättebra i den! :)



Hehe, gissa vem som krånglat till grejer i PS nu igen då? :P Du får säga till om du tycker jag är jobbig. Men när jag lagt in en text på en bild kan jag inte ta tag i den och flytta runt den utan det blir bara markerat som en streckad fyrkant över bilden..?? haha vet inte vad jag klickat på :P

Postat av: Mikaela

Du passade riktigt bra i det Madde =O Verkligen snyggt! Vilken affär provade du tunikan i då?



Hoppas att allt är bra med dig. Och att jobba utomhus nu på vintern är nog ingen höjdare. Är glad över att jag åtminstonde får jobba natt inomhus ;D hehe..

2011-12-09 @ 23:40:56
URL: http://mikaelaljungberg.blogg.se/
Postat av: Matilda

VA?? Ska du flytta var?! Tell meeeeeee now....

2011-12-10 @ 01:40:42
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Sådär har mailat dig en bild :)Svara gärna vad felet är i bloggen, känns enklare om det går bra alltså.

2011-12-11 @ 19:29:03
URL: http://mikaelasteckningarochdesign

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0