13 Juli


Nikon D3100
Nikkor 55-200MM f/4-5.6G VR
Bilden togs i sommarstugan nu i helgen.

Är fortfarande hemma från jobbet. Ganska frustrerande för jag vill tjäna pengar och ville så gärna dra och shoppa efter jobbet. Men istället sitter jag här, med min dumma hals och ska komma tillbaka till jobbet när jag är "helt frisk" enligt min chef. Har normal-ont-i-halsen nu, så inget överdrivet som jag hade i måndags. Kunde knappt andas pga halsen i måndags + feber och ont i huvudet/öronen på det med. Så jag vill till jobbet imon, om jag nu får det av chefen. Det är itne alltid lätt att jobba inom vården. 

Får spendera dagen med att titta på en MASSA OC avsnitt :)!

Kommentarer
Postat av: Matilda

SV: Haha japp I'm a spoiler :P

2011-07-14 @ 06:40:00
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0