23 Juni


Nikon D3100
Nikkor 55-200mm f/4-5.6G VR

Haha jag fotar endast med mitt nya objektiv just nu - typ. Är ju helt nyförälskad i det, så svårt att låta bli!
Idag ska jag i allafall upp till köpcentret - igen. Min mamma passar på att använda mina lediga dagar till att göra ärenden åt henne, när jag ändå är ledig liksom. Borde kanske göra likadant mot henne när hon äntligen är ledig ;> höhö. 

Ska köpa jordgubbar och godis till midsommar. Så tänkte bara göra er uppdaterade av det intressanta.. 
Senare ikväll åker vi till sommarstugan. Men don't worry, jag tidsinställer några inlägg till er ifall ni har tråkig midsommar och saknar att läsa min blogg.

Kommentarer
Postat av: Ida

sv: ja det gör jag :)

2011-06-23 @ 13:02:25
URL: http://wiida.blogg.se/
Postat av: LIENE

så klart man fotar bara med nyt objekt om man har fått det:D även om jag inte har systemkamera men kan förstå.

Gott med jordgubbar och godis!

2011-06-23 @ 15:41:24
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0