Bilder från dagen



Såhär ser det ut om man jämför en tjej som är utomlands stup i kvarten med en tjej som stannar i Sverige året om. Och här fick Matilda sitt bevis på att hon faktiskt inte är v-i-t. 



Namnamnamnam.
Träffar man en god vän så borde man få äta goda godsaker med. Speciellt om man inte träffas så ofta. 



Snygging <3


Matilda är proffs på att ta skarpa och fina bilder - bara så ni vet liksom. 


Är det konstigt att vi gillar fingrar och käkar det helt offentligt?



Charmigt Madde. Charmigt.
Var tvungen att göra bilden svartvitt så ni skulle slippa springa till toan och kräkas bara för ni såg alla fina matrester av fingrarna i min mun. Charmigt som sagt. 



Och Nej, vi käkade faktiskt inte hela tiden, även om det verkar som det. 
Men vi gick in i många affärer och provade en massa kläder, från genomskinliga tröjor till porriga linnen och hudfärgade klädesplagg som såg ut som en strumpa som någon trätt över en ko. Jag hittade inget jag verkligen gillade. Matilda hittade lite i allafall. Sen satt vi mest och skvallrade, snackade killar och diskuterade som helt vanliga tonårstjejer brukar göra. ;>

Kommentarer
Postat av: Matilda

Vi hade en underbar dag <3 Åh jag tror du redigerade mig :P haha!

Men tack för denna dag älskling <3<3<3

2011-06-21 @ 22:38:58
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0