Midsommar



Jag hoppas att ni står just i denna sekund och dansar små grodorna runt midsommarstången? Eller åtminstone stoppar in en stor sillbit i munnen och sen grinar illa för det är äckligt? Så brukar i allafall jag göra när jag äter maten man får på midsommar - höhö. Men sen brukar en stor god Jordgubbstårta vänta, så det spelar inte stor roll. 

Däremot så börjar jag nog bli för gammal för att dansa runt stången. Men när jag får egna barn, då helt poff blir jag ung igen och kommer dansa ordentligt, men det tar nog några år innan dess :-)  Nu bara pratar jag strunt, så kan lika gärna säga GLAD MIDSOMMAR - även om jag inte tror någon läser detta förrän dagen efter. 

Men Glad midsommar ännu en gång :)!

Kommentarer
Postat av: LIENE

Hoppas du fick en bra midsommar:D

2011-06-25 @ 07:00:59
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Denise Holmsten

jätte fina bilder tjejen! såg riktigt mysigt ut! :D

glad midsommar i efterskott om man nu kan säga så hahaha

2011-06-25 @ 15:55:35
URL: http://deniseholmsten.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0