Regn

Sitter/står vid datorn och försöker städa mitt rum. Samtidigt som jag är hungrig, sjukt seg i huvudet + mensvärk. Ingen bra blandning. Får mig att känna mig illamående. Sen att jag inte kan gå ut i friska luften för att det spöregnar gör inte det hela bättre.


Ni minns ju att jag inte hade med mig nycklar igår till Dreamhack? Så jag fick stå ute i regnet i typ 20min innan mina föräldrar kunde komma hem ( de var i sommarstugan). Dock hade jag faktiskt lite tak för att inte vara så dramatisk. Men jag var nöjd ändå, för dels hade jag internet och dels hade jag ju min kamera så jag kunde fota lite - därav bilderna här ovan. 

Älskar mitt nya objektiv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0