Studenten

Assså gårdagen.. Va riktigt förjävla AWSOME :)
Tänker typ spamma bilder till er, men inte just nu för jag har otroligt många jag måste ringa och tacka för alla pengar jag fick.



Men för att sammanfatta dagen..

- En av de bästa dagarna i mitt liv
- Vissa drack lite för mycket vid champangefrukosten - dock var vår klass duktiga
- Andra drack istället för mycket på flaket - vår klass var fortfarande duktiga
- Mina fötter har världens skoskav
- Min klänning råkade trilla ner när jag fotades. Förhoppningvis kanske ingen märker att det var min BH och inte klänningen som syntes.... 
- Hade fruktansvärt ont i halsen inatt efter allt skrikande. Pipandet i öronen fanns också
- Tre olika killar försökte stöta på mig, varav ingen var min pojkvän. 
- Vår musik slutade fungera efter halva vägen på flaket. Surt. Men vi skrek extra mycket istället. 
- Vaknade med illröda ögon idag - så trött va jag efter gårdagen och denna natt. 
- En full gubbe klappade mig på kinden, kallade mig snygging och försökte krama mig påvägen hem idag. Men då rusade jag därifrån, hööhö.
... skulle kunna skriva MYCKET mer, men tänker inte dela med mig av snaskiga detaljer på bloggen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0