Håruppsättning + Smink



Fixade testuppsättning och sminkningen inför balen.
Så håret kommer se ut som på bilden (bara några timmar tidigare eftersom jag gått med håret nu i mer än 12 timmar). Ville inte visa hela håret eftersom ni nog ser hur rufsigt det är just nu - istället får ni se när det är fräscht och fint på baldagen ;)

Sminket syns lite av också, men det blev jag inte alls nöjd med. Tjejen som sminkade mig sminkade oerhört mycket så jag kände mig som en zombie som bara skrämde iväg folk. (på bilden har jag tvättat bort det mesta svarta). Så ska be dem göra en annan sminkning på baldagen och håret ska fixas lite annorlunda. Efter ha gått en hel dag med denna uppsättning så har jag små ändringar som ska fixas till stora dagen. Allt kommer nog bli perfekt sen! =)

Juste, Följde med pojkvännen när han köpte sin kostym och slipsar till studenten/balen. Och han var så snygg!
Förbaskat fint med killar i kostym :) Ser fram emot att gå jämte honom när han har på sig den och jag min klänning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0