1 November

Jag har varit tråkig, tappat lusten att skriva och har inte haft tid att fota. 

En liten snabb update då. 

Just nu:

Träning: Cyklar/går 5km ungefär 6dagar/veckan med en vagn med 300tidningar(tungt!) bakom mig. Tränar minst en gång i veckan på gym och en gång i veckan dans. Känner att det funkar bra. 

Jobbsökande:
Går sådär. Har sökt mycket, fått flera nej. Men har iaf mitt nattjobb fortfarande. Hoppas på att ett företag hör av sig denna veckan för intervju. 

Kärleken:
Pojkvännen och jag har superduperfint. Firade 27månader tillsammans idag och på fredag åker vi till Norrköping tillsammans!

Inför Julen: Inte hittat en endaste julklapp. Vet bara en sak jag ska köpa. Alla andra vägrar säga vad de önskar sig =/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0