2011-11-04

Mitt liv just nu är lite upp o ner. 
Jag har varit "sjuk" (vet inte om jag är/var det) och fått ligga hemma nu i två dagar, mått superilla och varit jätte yr. Käkat 5 små kex på dessa två dagar och druckit vatten. 

Min mamma tror det är magkatarren som jag haft nu ett tag bara att min medicin slutat fungera på mig. Men svårt för mig att tro, menmen. 

Illamåendet började igår när jag skulle jobba, mådde sämre än vanligt (är van att må illa på morgonen) och trots att jag åt medicin så försvann det inte. Så kämpade mig igenom jobbtimmarna och gick sen och la mig för att jag skulle dra till min Jobbcoach några timmar senare. Jag ställde in det mötet och låg sen och vilade och mådde skit hela dagen. 

Inatt ringde jag jobbet såfort Nattchefen började sitt skift och frågade om någon annan kunde hoppa in istället för mig. Men tydligen fanns det ingen som kunde göra det. Så jag fick hoppa upp på cykeln och jobba även om jag mådde superdåligt. Som tur var så fick jag hjälp av min snälla pappa. Han gick upp klockan 02.00 och hjälpte mig till klockan 05.00 för att sedan dra till sitt egna jobb och jobba hela dagen. Stackarn var supertrött när han kom hem x)

Hursomhelst, så jag är superdålig på att uppdatera just för att mitt liv känns jobbigt just nu. Kan kanske bero på att hösten brukar man bli lite deppigare för dagarna är mörkare än man är van vid. 

Men imorgon drar jag till Kyrkogården och kollar på alla tända ljus, tar självklart med kameran! :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0