Farsdag

Firat farsdag i princip hela helgen.
Igår var hela familjen + min pojkvän och brorsans flickvän på Boda Borg tillsammans. Vi käkade Tacobuffe och var där till klockan fem ungefär. Supertrött var jag då eftersom jag hade sovit knappt två timmar den natten och sen jobbat natt. 

efteråt åkte jag och pojkvännen och firade hans systerson och passade på att försöka umgås så mycket som möjligt nu när vi inte setts på ett tag.

Och idag köpte jag rosor till pappa och vi firade honom med tårta och Paradischoklad. En lyckad dag, är dock supertrött nu och det känns som klockan är över 22 i min hjärna. Iförsig gjorde det de med när klockan bara var 14 imorse..

Kommentarer
Postat av: Esmeralda<3

Sugen på att ha strålande vita tänder?

Ja? Var då med och tävla om tandblekning på min blogg!

Länk till tävlingen:

http://esmeraldaaa.blogg.se/2011/november/tavling-vinn-tandblekning.html#comment

2011-11-15 @ 18:45:07
URL: http://esmeraldaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0