jobbat klart

jobbade precis klart för Inatt - det gick ovanligt snabbt. i vanliga fall brukar jag vara hemma en halv timme senare, Men det flöt på riktigt bra :) det Är rätt trevligt att kunna styra sina arbetstider Men samtidigt blir det jobbigt till vintern (när det Är snö) för då lär man få jobba över istället..

Jag Är väldigt dålig på att uppdatera Men det händer inte mycket i mitt liv just nu. jag jobbar, pojkvännen Och jag var på relaxen Och dreamhack häromdagen, jag letar julklappar, har köpt en klänning/lång topp som jag Ska ha på mig på julafton (jätte snygg, Men ni får inte se den än) Och idag Ska jag troligen klippa mig.. när jag sovit då.
ha en bra dag!


jag igår :-)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hjälp jag har tappat bort lagerpanelen, lagerpaletten i photoshop. Hur hittar jag den igen?

2011-11-30 @ 11:23:20
URL: http://wherethesidewalkcracks.blogg.se/
Postat av: Mikaela

åååh tack, tack TACK! Du har typ räddat mig. Har haft den försvunnen i flera månader, googlat som en dåre och klickat på allt möjligt för att få fram den! Så tack! :D

2011-11-30 @ 23:03:55
URL: http://wherethesidewalkcracks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0