Aussie 3 minute Miracle; Frizz Remedy

Lovade ju att jag skulle berätta om ett inköp jag var supernöjd med. Och det är den här! AUSSIE 3 MINUTE MIRACLE; FRIZZ REMEDY. När jag köpte den så var jag egentligen ute efter anti-frizzspray, men hittade inget så jag köpte denna inpackningen istället - för hon i kassan sa att den va rätt bra.

Redan efter första gången jag använde den så märkte jag skillnad! Inte superduperskillnad, men tillräckligt för att jag blev nöjd. De dagar jag inte använder inpackningen så är dock håret lika frizzigt som vanligt. Men de dagar jag har använt den så har både pojkvän och jobbarkompis sagt att jag var extra fin och undrat om jag varit hos frisören eller något. 

Så denna inpackningen rekommenderas! :)  Den tar dock slut rätt snabbt för jag har långt hår och använder mycket - höhö :$

Köpte den på Åhlens.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0