Konfirmationsåterträff.

Idag är min enda lediga dag på hela veckan! Såååååå skööönt. Ska vara med pojkvännen hela dagen och sen ikväll ska jag gå på Konfaåterträff, vilket jag ångrar lite att jag anmälde mig för eftersom det inte verkar som fler ska dit. Får ringa senare och fråga om någon kommer och om inte - avanmäla mig. Hehe.

Har börjat på medicin nu i allafall och än sålänge brukar jag bara må dåligt på kvällarna och då vore det kanske inte så kul att dra på återträffen. 


Jag innan konfirmationen för 4år sen ungefär. 

Ursäkta att jag lägger upp så mycket egobilder just nu - haha!

Kommentarer
Postat av: Jessica ♥ Mamma till Alicia ♥

SV: hehe tack ^^

Ja på detta badet får man fota iaf, badvakterna såg att vi gjorde det och sa inget så. Men vi fotade ju bara varandra och inte andra.. Men jag hade börjat undra om en random man fotat andras barn! Det hade jag inte tillåtit!

2011-09-22 @ 13:54:52
URL: http://lovelyeverafter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0