Regnregnregn



Jag vet. Jag skriver för lite. Men har väldigt dålig inspiration då det inte händer mycket om dagarna. Det känns som dagarna bara flyger iväg när jag jobbar natt och behöver mycket sömn under dagarna. Mitt sociala liv känns helt borta och myskvällarna likaså. Så längtar efter att få tag på ett bra heltidsjobb som är på dagen, som man ändå kan gå och lägga sig vid 11 och vara pigg dagen efter. För just nu är jag trött hela tiden. Och det regnar nästan varje morgon när jag ska börja jobba, så rätt svårt att hålla tidningarna torra (ja, jag är tidningsbud för er som inte visste).

Har i allafall en bra start på arbetslivet. Och just nu känns det som allt går uppåt istället för neråt. Börjar nog närma mig ett riktigt bra jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0