Tivoli



Varit på tivoli med älsklingen, käkat sockervadd och "vunnit" varsitt gosedjur som vi böt med varandra. :-) En liten tradition för oss, hehe. Jag fick dock en konstig mus och han fick en konstig nalle. 

Köpte hem chips och dip och tänkte festa på det nu dagen innan jobbet sätter igång. Men mår så fruktansvärt illa igen, så får väl hoppa det =/. Får väl gå och lägga mig istället och hoppas jag mår bra snart. Hatar min mage. Glömde kanske att tala om att jag skulle kolla upp den i fredags, men när jag kom dit så pratade vi bara lite och sen gav sköterskan en ny tid till mig 2 veckor senare! till läkaren. Arg man blir, har gått med detta i en månad nu. usch

Kommentarer
Postat av: Jessica ♥ Mamma till Alicia ♥

SV: Aw, tack va gullig du är! :) <3

2011-09-05 @ 23:38:57
URL: http://lovelyeverafter.blogg.se/
Postat av: Jessica ♥ Mamma till Alicia ♥

SV: Missade att svara på din andra kommentar :P

Jag redigerar inte Alicias ögon. Det enda jag redigerar med mina bilder, rent allmänt, är bara ljuset och kontrasten :) Skulle aldrig få för mig att skärpa upp hennes ögon eller göra dom blåare, dom är så i verkligheten :) Speciellt om man är ute och fotar.



Tack ännu en gång :)

2011-09-05 @ 23:43:29
URL: http://lovelyeverafter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0