13 September

Jobbade första dagen(natten) på nya jobbet nu inatt. Det gick snabbt och så eftersom det var första gången.. men nästa natt lär bli mer kämpig. Speciellt med tanke på hur illamående jag var när jag gick upp nu inatt! Ville spendera hela morgonen på toaletten, men ut i blåsten var jag tvungen att gå. Håller tummarna för att jag ska må bättre nästa natt. Om inte så kan jag trösta mig själv att jag ska till läkaren på Torsdag.. suck önskar tiden gick snabbare nu.

Beställde tid till frisören imon. Ska slinga håret igen :) Börjar ju få sån ful utväxt så det kan behövas! Bilder kommer senare. ;) 

Förra året efter slingning
Vore coolt att testa mörkare slingor. Men vill ändå ha som när jag slingade håret för 1 år sen. Då var jag osm nöjdast, de senaste gångerna har jag inte varit lika nöjd.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Snygga du! Jag saknar dig <3

2011-09-13 @ 19:20:04
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0