45 Saker jag vill göra innan jag dör

För ett tag sen (3 månader sen) så la jag upp en lista i min förra blogg på 30 saker jag vill göra innan jag dör, kände att jag ville lägga till fler saker och även stryka några saker som jag redan upplevt :)

* Bära sagolik långklänning (Uppnått balen 2011) - Jag tycker den var sagolik



* Gå på bal (Uppnått balen 2011)

* Ta studenten (Uppnått 2011)

* Äta riktig italensk pizza (Uppnått 2005)

* Se perrongen Harry potter springer in i för att komma till Hogwarts (Uppnått 2007)

* Lära mig äta med ätpinnar (Uppnått 2010) - Jag får iaf upp mat väldigt lätt på pinnarna, även om jag håller fel. 

* Lära mig spela gitarr (Uppnått 2008/2009)



* Bli medlem i 10 000-meters klubben

* Åka ner i en bur bland vithajar

* Rida på en elefant

* Besöka Australien

* Stå i två länder samtidigt

* Få med en bild jag tagit i tidningen

* Klappa tigrar/lejon

* Åka utomlands utan föräldrar

* Beställa kläder från internet helt själv

* Bo utomlands i något år

* Lära mig blåsa bubblor av tuggummi

* Vara rösten i en tecknad film

* Hålla en stor orm

* Krama en panda/koalabjörn/apa

* Åka på kryssning med övernattning

* Spendera nyår i ett land med riktigt stora fyverkerier

* Simma med Delfiner

* Se norrsken

* Testa Stagedivea

* Skaffa lägenhet/Flytta hemifrån

* Skaffa en tatuering

* Hoppa fallskärm

* Provsmaka Breezer Melon

* Skaka hand med (eller krama) Linkin Park

* Gifta mig

* Träffa någon som heter exakt som jag 

* Vara ute en hel natt och dag

* Vara med i en film

* Bli en eftertraktad fotograf

* Skaffa barn

* Rädda livet på en människa

* Lära mig dansa och shakea ass o boobs

* Bo på ett riktigt trevligt femstjärnigt hotell



* Pierca naveln och skaffa minst ett till hål i örat

* Testa att surfa/snorkla

* Åka till Kalifornien

* Ta en bild på mig jämte Golden Gate Bridge

* Äga en katt/hund


haha, undra om ni ens orkade läsa igenom :) Gör ni en liknande lista så skulle jag gärna läsa den - så länka !



Kommentarer
Postat av: Daniel

Beställ kläder, åk till Norge utan föräldrarna och ställ dig på gränsen till Sverige så kan stryka tre enkla!

2011-10-07 @ 19:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0