10-11 Februari

Är så FREAKING tired. 

Har jobbat 12 timmar inatt (!!). 
Och 9 av dem timmarna stressade jag ihjäl mig som fan då jag stod i våran Drive In och hade minst 10 bilar på rad _hela_ tiden. Jag hann knappt ta min rast och när jag väl fick gå på rast så var mina kollegor tvugna att ropa ner mig efter en kvart för de behövde hjälp. Fick jobba över en halvtimme men då va stägningen inte ens i närheten av färdig, så tyckte synd om dem som fick stänga inatt =/
Efter det jobbet så åkter jag hem snabbt och käkade och sen skulle jag dela ut tidningar, kom hem 06.00 och fick iaf 5 timmars sömn inatt, men gick upp tidigt så jag ska hinna städa och göra mig iordning tills pojkvännen kommer. Något säger mig att jag kommer somna i hans famn tidigt ikväll.. :)


Himla skum bild på mig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0