2012-02-17

Har verkligen aldrig tid att skriva längre. 
Jobbar ca 12 timmar varje gång jag jobbar på max. (max + tidningsbud). 17-06. Så det blir rätt mycket. Har som tur var varit lite ledig från ena jobbet iaf, även om jag fick gå på möte där ändå, haha. 

Min pojkvän har äntligen fått jobb med, och jag är så överlycklig för hans skull och vi planerar för fullt att ta körkort och att flytta ihop. Vi kommer tyvär inte få ses så mycket nu när han jobbar morgon och slutar när jag börjar mitt jobb. Samt att jag jobbar helger. 

Så jagh kommer jobba hela nätterna och han hela dagarna, haha. Men det fixar sig nog förr eller senare. 

Hann iaf ta en fika med Julia häromdagen och träna efteråt, va förjävla lycklig att jag hann träffa någon utöver de jag jobbar med. 




juste köpte ny mobil med, snygg va? ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0