11 Januari


EXAKT ett års gamla bilder - saknar fotostudion en hel del faktiskt. Att ta coola bilder (vilket vi inte gjorde här).

Jag antar att ni undrar var jag varit nu i en vecka. Jag har jobbat, jobbat och varit sjuk. Just nu sitter jag med jätte ont i huvudet och kan inte prata (får inte fram ett enda ljud förutom viskning). Så jag ska jobba med tidningarna inatt eftersom där bryr sig ingen om jag kan prata eller om jag hostar. Men däremot kan jag inte jobba på MAX imorgon eftersom jag inte får jobba i kassan eller med mat när jag är såhär förkyld. Men jag har iaf ingen feber som jag hade sön-mån, då var den rätt hög. 

Sjuka lilla jag fick mysa med pojkvännen en stund idag iaf, laga mat och kolla på gamla videoklipp med oss. Vi ses ju inte förrän om en vecka ungefär igen (vilket vi börjar vänja oss vid nu), eftersom jag jobbar så mycket =/
Försökte att inte pussa på honom för mycket så han med skulle bli sjuk, Det var faktiskt hans fel när han väl fick någon, han började och han var envis och dt va han som ville ses ändå :-) Inte för jag har något emot det, men vill inte ha en sjuk pojkvän, stackarn isåfall.


Kommentarer
Postat av: Matilda

Åh du hade en grym fotograf ;)



SV: Tack, du måste komma och se ;)

2012-01-12 @ 13:47:53
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0