Förändring?



Kollade lite på hur jag hade förändrats under de senaste åren. Märker att det inte är så mycket mer än hårfärgen och att jag kanske ser lite äldre ut. Hade jag jämfört klädstilen och sminkningen så tror jag att jag får ett Godkänt iår och IG de andra åren, haha. Klädstilen är nog det jag förändrats mest med. 

Ska visa alla hårfärger jag haft med, men det blir en annan dag. Är fortfarande sjuk och kan inte prata så jag ska dricka te, äta pannkakor och sätta på en bra film medans regnet vräker ner utanför. Även oroa mig för hur det blir med jobbet imorgon och lördag, har snart varit borta en vecka - inte bra. Det är inte lätt att jobba med mat =/

Kommentarer
Postat av: Matilda

Min vackra vän!



SV: Så söt du är, men inte sant ;)

2012-01-14 @ 13:10:36
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0