Hur mitt liv ser ut just nu

Har fullt upp om veckorna. Såhär ser ungefär en normal vecka (jobbar dock olika dagar varje vecka) ut för mig:

Måndag: 2 jobb, 
Tisdag: 2 Jobb
Onsdag: 1 jobb, jobbutbildning. Träffa pojkvännen
Torsdag: 2 jobb
Fredag: 1 jobb, jobbutbildning, träna
Lördag: 2 jobb
Söndag: 1 jobb. 

Som ni ser så jobbar jag ungefär varje dag.(känner mig dock ledig såfort jag bara har ett jobb) Samt försöker göra min utbildning inför nya jobbet. Försöker samtidigt träna och träffa vänner/pojkvännen med. 

Schemat ser rätt mycket ut men det är bara någon timme mer än heltid faktiskt sammanlagt. Fördelen är att båda jobben går jag på hela tiden, så motion får jag verkligen. Som tidningsbud cyklar jag 5km varje natt med  mer än 300tidningar bakom mig så det ger mycket. Och på Max står jag upp och springer fram och tillbaka och hämtar pommes och hamburgare till de som beställt det. 

Så rätt mycket jobb just nu. Men när nästa lön kommer (det är då jag får för nya jobbet) så lär jag inte klaga =)

Börjar oftast jobba 17 och slutar sen 01. Är då hemma ungefär 01.30 och börjar sen nästa jobb 02.15. 
Såfort jag kommer hem från andra jobbet så sover jag till 13-13.30 ungefär. Sen går jag upp, duschar (måste duscha varje dag jag jobbar på max), klär på mig, käkar frukost och en liten lunch och gör min utbildning. Vid 16 sticker jag med bussen för att jobba igen. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0