Ischocklad

Julstämningen är hög när Madde ställer sig och lagar Ischocklad.

.. hah nejdå.

Det visade sig att ischocklad är en av de få chokladsorter jag kan äta just nu. (tål inte vanlig mjölkchoklad), så istället för att gotta mig med det jag brukar så får jag helt enkelt gotta mig lite med ischoklad nu istället då jag inte ätit godis sen jul eller nyår. Det blir smasksmask :)

Kan förresten nästan prata igen. De senaste dagarna har jag använt knackningar .. 

2 knack betyder:

- Tack
- Hej
- Hejdå
- Godnatt
- Varsågod

Många knackningar betyder att jag vill ha uppmärksamhet eller ropar på någon. Sen har jag ju pekat mycket med såklart xD Det komiska är att alla fattar vad jag menar. Det är nu när jag försöker prata men endast är hes som de har svårt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0