Mitt Nyår














Jag tycker det är så himla mysigt att fira nyårafton med familj och släkten. Jag ser inte glädjen i att supa sig full så man knappt inte ens kommer ihåg dagen. Här va iaf lite bilder från mitt firande.  :)

Vi käkade tacopaj, marängschwiss och massa godis och kex. Och vi tävlade på Rally på Playstation 3 (vi är lite nördiga, haha), tittade på den nyaste Pirates of the carribean-filmen och jag lärde mig nya låtar på piano tack vare min kusin. Senare gick vi ut och filmade och försökte fota fyverkerierna. Tyvär tycker jag inte det var så många iår, menmen :)

Jag välkomnar glatt det nya året i allafall. Imorgon börjar jag på mitt nya jobb + mitt gamla, så idag ska jag bara njuta av ledigheten resten av kvällen. 

Gott nytt år på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0