Skum dag

Jobbig dag!

Träffade en himla Creapy kille idag när jag gick till jobbet. Han sa att han tyckte jag var söt och frågade vad jag hette. Jag svarade såklart "Madelene" för att vara artig och han snackade om hur fint mitt namn var och att jag såg ut som en rysk tjej. Sen frågade han efter mitt telefonnummer, då sa jag nej och stack, haha. Men Märk värde till att han GICK UT från restaurangen jag jobbar på just då. 

När jag hade jobbat en timme så kom killen tillbaka igen och beställde mat från mig. Sedan när han hade käkat bad han att få låna penna och gick sen och satte sig i någon timme till. Därefter när han skulle sticka (med sin polare) så gav han mig pennan och mina jobbarkompisar tog en lapp han lämnade fram med. Och de började fnissa och tjata "MADDE HAR EN BEUNDRARE". Jag tänkte väl att man inte direkt ser supersöt ut i jobbarkläder. (såhär ser våra jobbkläder ut)

Då stod det typ "Hej min söta Madelen, min mobil har slut på batteri just nu men du kan ju smsa till ******** och skriva ditt nummer om du vill så kan jag ringa dig senare så kan vi träffas. Vi kan vara fredag nästa vecka. Det vore kul att få träffa dig, hoppas du smsar, Puss & Kram *****". --- hmm.. okej liksom. 

Sen några timmar senare så visade det sig att han och polaren fortfarande var utanför restaurangen. Så de var där mellan 10-14, så man börjar ju undra lite vad de höll på med. Jag va inte minsta lockad att träffa dem när jag slutade så jag ringde min pappa och bad honom prata med mig tills jag åkte iväg med bussen, haha xD Nu låter det säkert inte alls farligt, men jag gillade inte det.

Stack ner till stan efter jobbet idag och shoppade en hel del. Bland annat tröjan på bilden (som ni inte ser mycket av, men såhär ser den ut, fast grön.). Ni kan få se allt jag köpt imorgon.
Ska även på bio imorgon så det blir mysigt. Vi ska se förhandsvisning på denna filmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0